Kritische vragen stellen, het verhaal scherp krijgen en de passende communicatiemiddelen kiezen. Daar zet ik mijn ervaring in de journalistiek en het bedrijfsleven graag voor in. Zeker als het gaat om maatschappelijke thema’s, zoals duurzaamheid en de energietransitie.
Van visiedocument tot businessplan en van websitetekst tot persbericht: het zijn allemaal middelen die ik inzet om de lezer te raken. Om de doelgroep te informeren en tot actie aan te zetten. Die doelgroep kan uit nieuwe of bestaande klanten bestaan. Maar ook uit geïnteresseerde of juist kritische bewoners. De jury van een architectuur- of innovatie-award. Of uit partijen die je mee wilt krijgen in een traject, variërend van bedrijven tot de overheid.
Met oog voor de belangen die er spelen, zorg ik in elk samenwerkingsproces voor duidelijke afstemming, structuur en overzicht. Ik adviseer, denk mee over de strategie en vraag door tot we bij de kern van de boodschap zijn. Het resultaat is altijd: een levendige en heldere tekst die z’n werk doet.

Een keer van gedachten wisselen over een vraag of opdracht? Neem contact met me op via info@jjvoermans.nl of 06 108 476 29.