Over

Kritische vragen stellen, strategisch meedenken en de passende communicatiemiddelen kiezen. Om zo het verhaal scherp te krijgen en op de juiste plek te laten landen. Daar zet ik mijn ervaring in de journalistiek en het bedrijfsleven graag voor in. Zeker als het gaat om maatschappelijke thema’s, zoals duurzaamheid en de energietransitie.

Van visiedocument tot businessplan en van webtekst tot persbericht: het zijn allemaal manieren om de lezer te raken. Om de doelgroep te informeren en tot actie aan te zetten. Die doelgroep kan uit nieuwe of bestaande klanten bestaan. Maar ook uit geïnteresseerde of juist kritische bewoners. De jury van een architectuur- of innovatie-award. Of uit partijen die je mee wilt krijgen in een traject, variërend van bedrijven tot de overheid.

Met oog voor de belangen die er spelen, zorg ik tijdens het proces voor duidelijke afstemming, structuur en overzicht. Met weinig of juist heel veel input, het resultaat is altijd: levendige en leesbare teksten waarin de doelgroep zich herkent.

Een keer van gedachten wisselen over een vraag of opdracht? Neem contact met me op via info@jjvoermans.nl of 06 108 476 29.